الله اکبر

خدا بزرگ هست شکی درش نیست

الله اکبر

خدا بزرگ هست شکی درش نیست

آب آشامیدنی بایستی چگونه باشد

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۸ ق.ظ

آب آشامیدنی

 

تقریبأ همه ساکنان اومئو با مرکز تصفیه آب کمونی در ارتباط هستند. شرکت کمونی "اومه وا" مسئولیت اداره مراکز تصفیه آب کمونی را بر عهده دارد و نظارت دارد تا کیفیت آب بر اساس برنامه های تعیین شده به طور منظم کنترل شود و میزان مواد موجود در آب از سطح مقرر بالاتر نرود. آب مراکز تصفیه آب کمونی تنها برای آشامیدن و آشپزی استفاده نمی شود. از این آب برای شستن ظرف ها، شستشوی پوشاک و در حمام و توالت نیز استفاده می شود. "فورش لوندا" که بزرگترین مرکز تصفیه است، تقریبأ 90% نیاز کمون به آب آشامیدنی را برآورده می کند. آبی که در "فورش لوندا" تصفیه می شود، دارای کیفیت بسیار بالا است. مواد خامِ آب آشامیدنی از آب های زیرزمینی تأمین می شود. در یک روند ساده، آهن موجود در آن آب جدا می شود و میزان "یونِ هیدروژن" (پ. ه) آن افزایش داده می شود. آن آب آنچنان از باکتری ها پاک است که افزودن کلر به طور روتین ضرورتی ندارد.

در مناطق روستائی و مناطق اوقات تفریح، آب مورد نیاز از چاه های منفرد برای هر یک از مستغلات یا مشترکأ چند مستغلات تأمین می شود.

خوب است بدانیم که این آب به اصطلاح آب نرم خوانده می شود. این بدان معناست که دلیلی وجود ندارد که مواد رختشوئی، ظرفشوئی و دیگر مواد پاک کننده را بیش از میزان قید شده بر روی بسته بندی ها استفاده کرد، زیرا میزان مازاد به منابع آبی وارد می شود.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۲
alireza rahmani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی