الله اکبر

خدا بزرگ هست شکی درش نیست

الله اکبر

خدا بزرگ هست شکی درش نیست

بیوگرافی فرزاد فرزین در سال 99

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۳۶ ب.ظ

 

فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران اصالتا آذری) خوانندهٔ موسیقی پاپ و هنرپیشه است.وی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است سپس به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است . ویژگی اصلی فرزاد فرزین اجرای کنسرت‌های نمایشی همراه با پرفورمنس های جالب است که وی را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند.

 

خانواده فرزاد فرزین
او تک پسر خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیلوفر دارد . پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است.

همسر فرزاد فرزین
فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۰ ازدواج کرده است و متاهل می باشد و همسر او شیوا کاکاخانی می باشد .

فرزین و رفیق ۱۳ ساله یا سگ خانگی‌اش “میکی” که به تازگی درگذشته است!

 

شروع بازیگری
فرزین سال ۸۵ در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت او در تله فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته است. او برای فیلم سوپر استار در سال ۸۷ به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته است. دیگر کار سینمایی او سگ های پوشالی نام دارد. او تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده است، سال ۹۵ در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است که چهارمین تجربه بازیگری فرزین به شمار می آید، پنجمین تجربه بازیگری او در سریال رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه نیز در حال فیلم برداری بود که فرزین ناگهان در اواسط کار به دلایل شخصی از بازی در آن فیلم کناره گیری کرد و اکنون پنجمین تجربه بازیگری او در سریال نمایش خانگی مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده میباشد که هنوز فیلم برداری این سریال به اتمام نرسیده است.

فعالیتهای دیگر هنری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۱
alireza rahmani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی