الله اکبر

خدا بزرگ هست شکی درش نیست

الله اکبر

خدا بزرگ هست شکی درش نیست

بیوگرافی جدید محمدرضا شایع و گروه اصلی

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸ ق.ظ

بیوگرافی محمدرضا شایع خواننده رپ + زندگی و عکس جدید

 

عکس شایع یکی از رپرهای معروف ایرانی است که پس از ۱۰ سال فعالیت بتازگی عکس هایش را منتشر کرده است و از چهره اش رونمایی کرده است. او یکی از خوانندگان بزرگ و شناخته شده رپ است که در ادامه بیوگرافی، اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های او و همسرش را مشاهده می کنید.

 

محمدرضا شایع خواننده رپ متولد ۹ مرداد سال ۱۳۷۲ در محله شاه عبدالعظیم شهر تهران است. او پس از ورود به دانشگاه و به دلیل مشغله زیادی که داشت مجبور شد ترک تحصیل کند و موسیقی را ادامه دهد.

او مانند یاسر بختیاری، آهنگ های اجتماعی زیادی خوانده است و با خوانندگان مشهور ایرانی از جمله یاسین ترکی همکاری داشته است. از جمله فعالیت های او می توان به همخوانی در کنار آرتیست هایی همچون حصین، تی دی، نیموش ، کنیس اشاره کرد.

بیوگرافی محمدرضا شایع خواننده رپ + زندگی و عکس جدید

شروع خوانندگی
از سن ۱۴ سالگی به موسیقی و سبک رپ علاقه مند شد و دنبال این سبک موسیقی رفت. نخستین کاری که ارائه داد در سن ۱۷ سالگی و سال ۸۹ بود که نام آهنگ یه روز خوب میاد است و از ابتدای کار توانست بسیار معروف شود.

او خودش در مورد موسیقی و سبک رپ می گوید که علاقه وافری به خوانندگی در این سبک داشت و حتی پول تو جیبی هایی که پدرش به او می داد را خرج رفتن به کافه نت می کرد و موسیقی رپ دانلود می کرد.

در دوران دبیرستان برای شروع سبک رپ مصمم تر شد و شروع به تکست نویسی کرد و پس از دو سال هم یکی از همین تکست ها را خواند و نخستین آهنگ خود را در اینترنت منتشر کرد.

تحسین حصین
پس از انتشار آهنگ یه روز خوب میاد، خواننده رپ معروف حصین او را تحسین کرد و او را به گروه کاغذ دعوت کرد و همین باعث شد که این گروه هم معروف تر شود.

معرفی کامل محمدرضا شایع خواننده محبوب سبک رپ

همسر محمدرضا شایع و ازدواج
شایع در حال حاضر مجرد است. هیچ عکس دو نفره ای از او و همسر احتمالی اش منتشر نشده است و به نظر می رسد که هنوز مجرد است.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۰
alireza rahmani

نظرات  (۱)

۱۱ فروردين ۰۱ ، ۰۱:۱۳ اسمم که ممدرضاست

محمد رضا شایع زن داره،براش آهنگ خونده،استوری کرده پستم گذاشته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی